Nukkeprofiilit

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Saapumistarina

Hei, kaikki! kuvasin viikon loppuna Melissan saapumistarinaa. Joka on tosin kovasti myöhässä, kun ei ollut inspiraatiota. Pahoittelen. Viimeisten kuvien laatu on mitä on. Tämä on ensimmäinen kuvatarinani, joten kommentoikaa ihmeessä:)
                    Melissaa: *On tarponut päiviä lumi hangessa syömättä ja juomatta.*
                                Melissa: En jaksa enään. *lyyhistyy ja huomaa talon*
                                      Melissa: *lähtee kävelemään taloa kohti*

             Melissa: *saapuu talon portaille ja katsoo kauhistuneena korkeita portaita*

       Melissa: Kuka mahataa olla keksinyt näin korkeat portaat. *mutisee kiivetessään*
              Melissa: *kurkistaa pylvään takaa* Ei ketään näkyvissä suunta ovea kohti.
                  Melissa: Ovi on raollaan, tuskin kukaan pahastuu jos menen sisään.
                                                  Melissa: *kävelee eteisessä
                             Minä: Kukas sinä olet ja mitä teet meidän eteisessämme?
            Melissa: Minun nimeni on Melissa. Saisinko jäädä tänne asumaan jätti?
                                            Minä: Tietenkin saat, jos teet osasi kotitöistä.
                                       Melissa: Näin minä siis päädyin tänne asumaan.
                              Minä: Melissaaa!! Et taaskaan ole tyhjentänyt tiskikonetta!
Melissa: Kuten huomaatte minua kaivataan. Heippa! Tullaan tullaan !!

2 kommenttia:

  1. Melissa tyhjentämässä tiskikonetta ja tekemässä muita kotitöitä >3<

    Lel, päädyin sit kommentoimaan tänne nyt ekaa kertaa kun vihdoin ehdin.

    Melissa on aivan ihanaaaaaa ~ ♡ Söpö neiti. :3 *palvontaa*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kommentistasi. Olet ensimmäinen kommentoijani. Kommenttisi piristi kovasti.

      Poista